Gokkasten & Fruitautomaten

Gokkast Review: Barber Shop Uncut

Barber Shop slot

Barber Shop Uncut is een geweldig slot die je nu kunt ontdekken. Je kunt al bedragen plaatsen vanaf een minimum van €0.10 tot een maximum van €100. In aanvulling op de Spin knop, is er ook een Auto Play knop. Je kunt gemakkelijk instellen hoeveel Spins je automatisch wilt. Dit kan variëren van 5 tot 5000 Spins. Het is de moeite waard om zelf eens te bekijken welke kansen je hier hebt. Een nieuw spel, nieuwe kansen, en iedere ronde is weer spannend. Weet jij al waar je naar toe gaat met dit spel? Het is goed dat je nu gaat bekijken hoe groot je kansen hier zijn. Iedere ronde is en blijft spannend, dus waag het er eens op bij deze videoslot. Gratis of eerst voor geld, het kan allemaal. Als je de spanning maar eens gaat ervaren.

Bonus features in Barber Shop Uncut

Barber Shop Uncut bevat best een aantal special features. Een winnende reeks gemaakt? Dan zal een laag scheerschuim de winnende symbolen bedekken en een gratis R-Spin zal daarop volgen. Als er meer winnende symbolen volgen, zullen deze op hun plaats blijven. Dit gaat zo door totdat er geen nieuwe winnende regels worden toegevoegd. Op deze manier kan je gemakkelijk je winst vergroten. Het Bonus symbool is de spreiding in dit spel. Met vijf of meer van deze symbolen, win je een aantal Gratis Spins. Dit aantal hangt af van de positie van de Bonus symbolen. In het Bonus Spel, krijg je een extra vermenigvuldiger van 3x. En er is zelfs een  ‘Inwinity Spin’. Als je niets wint met je laatste Gratis Spin, zullen de Gratis Spins doorgaan tot je dit wel doet. Dus met de Gratis Spins, win je altijd!

Special effects bij dit spel

Dit spel kenmerkt zich door de special effects. Zo merk je dit op uit de speelse animatie stijl en hoe aandachtig het design is ingericht. Alle features spreken bijna voor zich. En de special effects zijn gewoon heel erg leuk. De sticky winnende regels zijn compleet synchroon met het thema en prachtig weergegeven. Zodra je wint, zullen de kleine mannetjes die de winnende regels vormen bevrijdt worden van hun ongewenste haar en zal jij – de barbier – worden beloond met munten. In de Gratis Spin modus, zal de muziek in tempo toenemen. De sensatie van het spel wordt nu naar een hoger niveau getild. Omdat de totale winsten pas aan het einde worden toegevoegd, blijft het spannend. Het typische geluid van rinkelende munten is daarnaast ook een leuk detail. En het meest belangrijke, dankzij de sticky winsten rijen en de Inwinity Gratis Spins, is het een spel waar je flink kunt winnen!